حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

چرا من ندارم از ایشان تصوّر؟

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

دلی شیشه‌‌ای دارم آری دلی پُر
به این شیشه خورده است گاهی تلنگر

من از ناکجای غزل‌ها می‌آیم
ببین! کوله‌بارم پُر است از تحیّر

شگفتا نشستم، شگفتا نشستند
شهیدان به تأثیر و من در تأثُّر

شگفتا! که‌اند؟ از کدامین دیارند؟
چرا من ندارم از ایشان تصوّر؟

شگفتا! شهیدی است بی‌سر، که بوده است؟!
ظُهیر است آیا؟ حبیب است یا حُر

شهید است و خود خانه‌اش را بنا کرد
خودش خانه را چید، آجر به آجر

شهید است و از پای تا سر حضور است
من امّا همینم سراپا تظاهر

شهید است و تسخیرِ دل کرد و رد شد
من امّا چه کردم به غیر از تمسخر

مرا چون شد آخر؟ تو را چون برادر؟
زدم قیدِ معجر، زدی قیدِ چادر

دلی سنگ دارم دلم شیشه‌ای نیست
سراپا غرورم سراپا تکبّر

الهی که آن بت‌شکن باز گردد
شدم خسته از بت شدن، از تفاخر

محسن ناصحی


انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

برای ورود به کانال حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء بر روی تصویر زیر کلیک کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی