حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

شب جمعه‌ست هوایت نکنم می‌میرم

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

شب جمعه‌ست... هوایت نکنم می‌میرم
یادی از صحن و سرایت نکنم می‌میرم

ناله و شکوه حرام است بر عشاق ولی
از فراق تو شکایت نکنم می‌میرم

سجده بر خاک شما سیره‌ی هر معصومی‌ست
سجده بر تربت پایت نکنم می‌میرم

دوری‌ات درد من و نام تو درمان من است
تا خود صبح صدایت نکنم می‌میرم

به دعا کردن تو نوکر این خانه شدم
هر سحر، شکرِ دعایت نکنم می‌میرم

"وضع من را به خدا روضه‌ی تو سامان داد
من اگر گریه برایت نکنم می‌میرم"

جان ناقابل من کاش فدای تو شود
اگر این جان به فدایت نکنم... می‌میرم!

شعرهایم همگی درد فراق است... ببخش
صحبت از کرب‌وبلایت نکنم می‌میرم

محمدجواد شیرازی


انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

برای ورود به کانال حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء بر روی تصویر زیر کلیک کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی