حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

می‌رسد بوی محرّم… بی‌قرار کربلایی

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

من نمی‌دانم به تو نزدیکم آقا یا که دورم
چشم بر راهم به ظاهر در عمل سدِّ ظهورم

روز خود را می‌کنم آغاز با یاد تو امّا…
در تمام روز اهل جرم و عصیانم…شَرورم


آفتابِ پشت ابری و به من گرما رِساندی
چه زمانی که شدم ساکن چه در وقت عبورم

بیشتر مشهور بر شورآفرینم کاش قدری…
شورهای من شود آغشته با درک و شعورم

من کجا؟ پرچم کجا؟ این لطف زهرا باشد و بس
وصله‌ی ناجورم و مأجورم اینجا با تو جورم

می‌رسد بوی محرّم… بی‌قرار کربلایی
پای این روضه نمی‌میرم چرا یا رب صبورم

جدِّتان لب تشنه بود و دِشنه‌ای پشت سرش بود
دست و پا می‌زد ولی من…آه من از ماه دورم

حسین ایمانی


انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

برای ورود به کانال حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء بر روی تصویر زیر کلیک کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی