حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

متن نامه مادر یک شهید غواص به رهبری

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ


مادر یکی از شهدای غواص تازه تفحص شده، با نام منوچهر تنگسیری نامه ای را خطاب به رهبر انقلاب نوشته است که متن کامل آن چنین است.



محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

سلام علیکم

پس از 29 سال فراق فرزند 14 ساله‌ام، امروز او را در آغوش گرفته و آرامش یافتم ولی آنچه مرا آرامش حقیقی داد پیام معظم له بود که نشان از سربلندی و افتخار آفرینی پاره تنم بود که در برهه‌ی حساس کنونی بار دیگر به یاری مولا و سرور و ولی امر خویش شتافت.

رهبر عزیزم خبر بازگشت منوچهرم مرا ناراحت نکرد بلکه مرا عزت و افتخار دیگر داد. آنچه قلب مرا ناراحت و رنجور می کند تنهایی ولی امر مسلمین جهان است که حاضرم در راه شما و اعتلای اسلام ناب محمدی خود و فرزندان دیگرم را فدا کنم. آقا و سرور ما، ما هیچ وقت نخواهیم گذاشت خواب بازگشت آمریکای جنایت کار و مستکبرین عالم برای بزدلان و دنیا پرستان تحقق یابد و نخواهیم گذاشت حوادث تلخ 68 و جام زهر دیگر، دیگر بار تکرار گردد.

همیشه این صحبت فرزندم در گوشم طنین است که در مقابل مستکبرین عالم باید همانند اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان شهیدش جان فشانی کرد و در راه اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب قیام کرد. برای عزت و سربلندی شما و ذلت و خواری بدخواهان شما دعا می‌کنم و از شما می‌خواهم ما را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایید.

فاطمه کارساز . مادر غواص شهید منوچهر تنگسیری



شهید غواص منوچهر تنگسیری، در تاریخ چهارم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 و جزیره سهیل به شهادت رسید و پیکر پاکش بعد از 29 سال غربت و بی نشانی شناسایی و به وطن بازگشت.

نظرات  (۲)

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۰ هیئت منتظران
با سلام
سیار عالیه
امیدوارم زیر سایه ولی عصر (عج) موفق باشید
یاعلی
درود و سلام خداوند بر این مادران قهرمان

خدایا رهبر ما را نگهدار
گل پیغمبر ما را نگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی