حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

فضیلت نماز یکشنبه های ماه ذی القعده

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

بدانکه این ماه اوّل ماه هاى حرام است که حق تعالى در قرآن مجید ذکر فرموده و سیّد بن طاوس روایتى نقل کرده که ذى القعده محلّ اجابت دعا است در وقت شدّت و در روز یکشنبه این ماه نمازى با فضیلت بسیار از رسول خداصَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَاله روایت کرده که. . .مجملش آن است که هر که آن را بجا آورد توبه اش مقبول و گناهش آمرزیده شود و خصماء او در روز قیامت از او راضى شوند و با ایمان بمیرد و دینش گرفته نشود و قبرش ‍ گشاده و نورانى گردد و والدینش ازاو راضى گردند و مغفرت شامل حال والدین او و ذریّه او گردد و همچنین توسعه رزق پیدا کند و ملک الموت با او دروقت مردن مداراکند وبه آسانى جان او بیرون شود و کیفیّت آن چنان است که در روز یکشنبه غسل کند و وضو بگیرد و چهار رکعت نماز گذارد.
ﺩﺭ ﻫﺮ ﺭﻛﻌﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺣﻤﺪ، ۳ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺗﻮﺣﻴﺪ، ﻳﻚ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻧﺎﺱ، ﻳﻚ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻓﻠﻖ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ۷۰ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﻳﻚ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺑﮕﻮﻳﺪ: ﻟﺎ ﺣَﻮْﻝَ ﻭَﻟﺎ ﻗُﻮَّﻩَ ﺍِﻟّﺎ ﺑِﺎﻟﻠﻪِ ﺍﻟْﻌَﻠِﻲِّ ﺍﻟْﻌَﻈﻴﻢ ﻳﺎ ﻋَﺰﻳﺰُ ﻳﺎ ﻏَﻔّﺎﺭُ ﺍِﻏْﻔِﺮْ ﻟﻲ ﺫﻧُﻮُﺑﻲ ﻭَ ﺫﻧُﻮﺏ ﺟَﻤﻴﻊِ ﺍﻟْﻤُﺆﻣﻨﻴﻦَ ﻭَ ﺍﻟْﻤُﺆﻣﻨﺎﺕِ ﻓَﺎِﻧَّﻪُ ﻟﺎ ﻳَﻐْﻔِﺮُ ﺍﻟﺬُّﻧﻮﺏَ ﺍِﻟّﺎ ﺍَﻧْﺖ .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی