حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است


جنگ که تمام شد و آب ها از آسیاب افتاد همه برگشتند به خانه‌هایشان. اما عده ای تحمل شهری را که زمانی دوستان شهیدشان در آن جلوی چشم‌هایشان قدم می زدند نداشتند، ماندند تا پیکر شهدا را از دل خاک جنوب بیرون بکشند و آنها را برسانند به دست پدر و مادرشان. همان جگرگوشه هایی که برخی‌شان پس از سالها از اتمام جنگ غریبانه زیر آفتاب داغ جنوب مانده‌اند و مادرانشان در سوگ آنها با قبر های خالی درد دل می‌کنند.
همان پسرانی که چشم مادر و پدرشان به در دوخته شد تا حتی اگر شده استخوانی از یک بند انگشتشان بیاید تا دلشان قرار بگیرد اما خیلی‌هایشان آرزو به دل ماندند چشم انتظار دنیا را وداع گفتند.

بچه های تفحص همان ها که در جنوب به دنبال طلای وجود شهدا می‌گردند خود گمنامانی هستند که خاک ها را زیر و رو می‌کنند تا چشمی از در برداشته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۶
مکتب الشهداء

بسیاری از مردم علاقه مند هستند بدانند شیوه سیر و سلوک بزرگان دین و انسانهای مهذب و عارف در ایام سال و به ویژه ماههایی که درهای آسمان بیشتر گشوده می شود، همانند ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان، چگونه است و آنان پس از سالها تلاش و مجاهده و طی مراحل، چه توصیه هایی برای دیگران دارند. از جمله سیره حضرت امام خمینی(ره)، این فقیه، عارف، فیلسوف و زاهد هم روزگار ما درباره ماه مبارک رجب چه بود و چه رهنمودهایی درباره اعمال این ماه مبارک داشتند؟ نوشته حاضر به برخی نکات در این زمینه اشاره دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۰
مکتب الشهداء


صدیقه صیاد شیرازی، اظهار داشت: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی قبل از انقلاب در اصفهان با عنوان یک افسر مذهبی زیر نظر رژیم بوده که در نوع خود عضو خطرناکی برای رژیم محسوب می‌شد و با وجودی که یک فرد نظامی بود با لباس مبدل در تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد.
 
وی افزود: شهید صیاد شیرازی به‌دنبال حفظ پادگان اصفهان بود که قبل از انقلاب از قشرهای مختلف نظیر مجاهدین خلق در آن حضور داشتند اما بنی‌صدر متأسفانه همکاری نمی‌کرد و از همین حیث شهید صیاد شیرازی در ابتدای جنگ مقابل بنی‌صدر ایستاد که اینجا پی به جسارت و شجاعت وی می‌بریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۴
مکتب الشهداء


شهید سید مرتضی آوینی در شهریور سال 1326 در شهر ری متولد شد تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌ خود را در شهرهای زنجان، کرمان و تهران به پایان رساند و سپس به عنوان دانشجوی معماری وارد دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد او از کودکی با هنر انس داشت؛ شعر می‌سرود داستان و مقاله می‌نوشت و نقاشی می‌کرد، تحصیلات دانشگاهی‌اش را نیز در رشته‌ای به انجام رساند که به طبع هنری او سازگار بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معماری را کنار گذاشت و به اقتضای ضرورت‌های انقلاب به فیلم‌سازی پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۲
مکتب الشهداء