حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوازدهمین پیش شماره «خط حزب‌الله» با یادداشتی درباره «حق‌الناس، باطل‌السحر نقشه‌ی دشمن در انتخابات» منتشر شد.
گزارش خبری از مطالبه جدی رهبر انقلاب از نیروهای مؤمن و انقلابی در ۵ سخنرانی اخیر ایشان، توصیه حضرت امام(ره) درباره لزوم دفاع از انقلاب، معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» و توصیه‌ای در باب مناجات و استفغار در روز عرفه، از مهمترین بخش‌های پیش‌شماره‌ی جدید نشریه‌ی خط حزب‌الله است.
ششمین قسمت از سلسله مباحث آزادی از دیدگاه رهبر انقلاب و هم چنین بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شرایط و دلایل آغاز جنگ تحمیلی از دیگر بخش‌های این شماره نشریه است.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
نسخه تابلو اعلانات | نسخه مطالعه (اندازه A۴) | نسخه چاپی (اندازه A۳)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۷
مکتب الشهداء
پیش‌شماره‌ی جدید «خط حزب‌الله» با گزارشی درباره هشدار صریح رهبری درباره گرامی‌داشتن جوانان حزب اللهی توسط مسئولان کشور و رسانه منتشر شد.
یازدهمین پیش‌شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با یادداشت مهمی درخصوص اقتدار نظام اسلامی در برابر هرگونه سازش، تحمیل و یا عقب نشینی، به همراه بازخوانی بیانات امام راحل در هشدار نسبت به هرگونه تضعیف شورای نگهبان در KHAMENEI.IR قرار گرفت.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
نسخه تابلو اعلانات | نسخه مطالعه (اندازه A۴) | نسخه چاپی (اندازه A۳)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30720/11.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۷
مکتب الشهداء


امام جعفر صادق علیه السلام:

زن با شوهر سازگار خود ناگزیر از رعایت سه نکته است:

حفظ کردن خود از هر گناه و آلودگى تا شوهرش در هر حال، خوشایند یا ناخوشایند، در دل به او اطمینان داشته باشد؛ مراقبت از او و زندگى اش تا شوهرش در صورتى که لغزشى از او سرزند با او مهربانى کند، و اظهار عشق به او با عشوه و دلبرى و ظاهر مناسب و خوشایند در نظر او.

متن حدیث:

امام صادق علیه السلام:

لاغِنى بِالزَّوجَةِ فیما بَینَها و بَینَ زَوجِها المُرافِقِ لَها عَن ثَلاثِ خِصالٍ و هُنَّ:

صِیانَةُ نَفسِها عَن کُلِّ دَنَسٍ حَتّى یَطمَئِنَّ قَلبُهُ إلَى الثِّقَةِ بِها فی حالِ المَحبوبِ والمَکروهِ و حِیاطَتُهُ لِتَکِونَ ذلِکَ عاطِفا عَلَیها عِندَ زَلَّةٍ تَکونُ مِنها و إظهارُ العِشقِ لَهُ بِالخَلابَةِ و الهَیئَةِ الحَسَنَةِ لَها فی عَینِهِ.


بحارالانوار،جلد78، صفحه 237

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۱
مکتب الشهداء
پیش شماره‌ی جدید «خط حزب‌الله» با موضوع محوری اقتصاد مقاومتی منتشر شد.
دهمین پیش شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ی «دشمن بر می‌گردد»، به همراه گزارشی درباره‌ی «اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات کشور» بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفت.
سخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30639/smpf.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۵
مکتب الشهداء
نهمین پیش‌شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ای از سیر تاریخی فیلم محمد رسول‌الله صلی‌الله‌‌علیه‌وآله به همراه سرمقاله‌ای درخصوص وظیفه‌ی جناح مؤمن انقلابی در برابر دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی فرهنگ منتشر شد.
در این شماره مطالب متنوعی از جمله بازخوانی آرای رهبر انقلاب درباره آزادی در قالب یک خطبه‌ی تاریخی در نماز جمعه، معرفی کتابی درخصوص کودکی پیامبر اعظم صلی‌الله‌‌علیه‌وآله و هم‌چنین پاسخی به اظهارات تأمل‌برانگیز وزیر امورخارجه‌ی انگلستان درخصوص سیاست‌خارجی کشورمان در برابر رژیم صهیونیستی، منتشر شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۴
مکتب الشهداء


مادر یکی از شهدای غواص تازه تفحص شده، با نام منوچهر تنگسیری نامه ای را خطاب به رهبر انقلاب نوشته است که متن کامل آن چنین است.



محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

سلام علیکم

پس از 29 سال فراق فرزند 14 ساله‌ام، امروز او را در آغوش گرفته و آرامش یافتم ولی آنچه مرا آرامش حقیقی داد پیام معظم له بود که نشان از سربلندی و افتخار آفرینی پاره تنم بود که در برهه‌ی حساس کنونی بار دیگر به یاری مولا و سرور و ولی امر خویش شتافت.

رهبر عزیزم خبر بازگشت منوچهرم مرا ناراحت نکرد بلکه مرا عزت و افتخار دیگر داد. آنچه قلب مرا ناراحت و رنجور می کند تنهایی ولی امر مسلمین جهان است که حاضرم در راه شما و اعتلای اسلام ناب محمدی خود و فرزندان دیگرم را فدا کنم. آقا و سرور ما، ما هیچ وقت نخواهیم گذاشت خواب بازگشت آمریکای جنایت کار و مستکبرین عالم برای بزدلان و دنیا پرستان تحقق یابد و نخواهیم گذاشت حوادث تلخ 68 و جام زهر دیگر، دیگر بار تکرار گردد.

همیشه این صحبت فرزندم در گوشم طنین است که در مقابل مستکبرین عالم باید همانند اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان شهیدش جان فشانی کرد و در راه اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب قیام کرد. برای عزت و سربلندی شما و ذلت و خواری بدخواهان شما دعا می‌کنم و از شما می‌خواهم ما را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایید.

فاطمه کارساز . مادر غواص شهید منوچهر تنگسیری



شهید غواص منوچهر تنگسیری، در تاریخ چهارم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 و جزیره سهیل به شهادت رسید و پیکر پاکش بعد از 29 سال غربت و بی نشانی شناسایی و به وطن بازگشت.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۸
مکتب الشهداء

سفر به سرزمین وحی و حضور در اماکن مقدس شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه از جمله آرزوهای دیرینه مسلمانان جهان اسلام است که دست یافتن آن برای بسیاری اندک فراهم می‌شود، از این رو برای استفاده از این سفر معنوی، مطالعه برخی از کتاب‌های توصیه می‌شود.

شاید کمتر مسلمانی را می‌توان یافت که آرزوی سفر به سرزمین معنوی وحی را نداشته باشد و وقتی که زائران عزیز به این سفر می‌روند به دنبال آن هستند که چگونه می‌شود از این سفر بهتر استفاده کرد، از این رو مطالعه برخی کتاب‌ها را قبل از سفر به زائران عزیز توصیه می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۹
مکتب الشهداء