حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء
حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء

حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء | انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

طبقه بندی موضوعی
حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
شهدای صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin
مکتب الشهدا در شبکه های اجتماعی

خواستم تا برسانم به تو پیغام، میا

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

هیچکس مثل من اینگونه گرفتار نشد
با شکوه آمده و بی‌کس و بی‌یار نشد

حال و روز منِ آواره تماشا دارد
تکیه‌گاهم بجز این گوشه‌ی دیوار نشد

روزه دارم من و لب تشنه و سر گردانم
بین این شهر کسی بانیِ افطار نشد

دست بر دست زنم دل نِگرام چه کنم
مثل من هیچ سَفیری خجل از یار نشد

خواستم تا برسانم به تو پیغام، میا
پسر فاطمه، شرمنده‌ام، انگار نشد

گر زنی سینه سپر کرده برایم صد شکر
سینه‌اش سوخته از داغیِ مسمار نشد

اهل این شهر همه سنگ زن و سر شکنند
میهمانی سرِ سالم، سوی دَربار نشد

وای اگر که هدفی روی بلندی باشد
دیده‌ای نیست که با لخته‌ی خون تار نشد

به سر نیزه پریشان شده مویم، اما
خواهرم در پی‌ام آواره‌ی بازار نشد

پیکر بی سرم از پا به سَرِ دار زدند
این بلا بر سر من آمد و تکرار نشد

قاسم نعمتی


انتشار گلچینی از روایات، مقاتل، اشعار و... در مناسبت‌های مذهبی

برای ورود به کانال حسینیه مجازی مکتب‌الشهداء بر روی تصویر زیر کلیک کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی